|
35. Η Βαϊοφόρος,
τοιχογραφία, 1428,
Παντάνασσα, Μυστράς. |
Παράλληλα διακρίνονται επιδράσεις από τη σύγχρονη του Μυστρά δυτική ζωγραφική, οι οποίες εντοπίζονται στην προσπάθεια απόδοσης της τρίτης διάστασης (π.χ. η Ετοιμασία του Θρόνου στο διακονικό του Αγίου Δημητρίου, η Απιστία του Θωμά στην Περίβλεπτο κ.ά.), σε δευτερεύοντα εικονογραφικά στοιχεία (π.χ. προσωπεία με εξερχόμενους από το στόμα βλαστούς, μορφές αποδοσμένες σε μονοχρωμία) και σε χρωματικές επιλογές (οι απαλές αποχρώσεις των χρωμάτων στις βυζαντινές τοιχογραφίες της Παντάνασσας).
|
36. Η εις Άδου Κάθοδος,
τοιχογραφία (λεπτομ.),
1428, Παντάνασσα, Μυστράς. |
|