- Betancourt P. P., The History of Minoan Pottery, Princeton, 1985
- Bloom, Benjamin S., and Krathwohl, David R., Masia, B., Taxonomy of Educational Odjectives, Book 2. Affective Domain, Longaman, London 1964, ------------, x.x, p. 176-185
- Curto, L.M, Morillo, M.M., Teixido, M.M., Γραφή και Ανάγνωση. Βοηθήματα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του γραπτού λόγου σε παιδιά ηλικίας τριών έως οκτώ ετών, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 1998
- Βαϊνάς, Κ., Η ερώτηση ως μέσο αγωγής της σκέψης, Gutenberg, Αθήνα, 1998
- Βαλαβάνης, Π. και Φωκά, Ι., Τα αγγεία και ο κόσμος τους, Κέδρος, Αθήνα, x.x
- Βασιλάκης Α., Μινωική Κρήτη. Από το μύθο στην Ιστορία, Αθήνα, 1999
- , Εμείς και ο κόσμος, Α΄ τάξη Δημοτικού, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 2003
- Θεοχάρης Δ.Ρ., Νεολιθικός Πολιτισμός Σύντομη επισκόπηση της Νεολιθικής στον ελλαδικό χώρο, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Αθήνα, 1981
- Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα Χ., και Μουρατιάν Ζαμπέλ, Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης σε ένα διαθεματικό αναλυτικό πρόγραμμα, Πατάκη, Αθήνα, 2003
- Μακρυνιώτη Δ., Το παιχνίδι στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου: Μια κριτική ανάγνωση του παιδοκεντρικού παιδαγωγικού λόγου, Παιδί και παιχνίδι στην Νεοελληνική κοινωνία (19ος και 20ος αιώνας), Γκουργκουλή, Κλ., Κουριά, Αφρ., Αθήνα, 1999
- Μουρατιάν Ζαμπέλ, «Εναλλακτικοί τρόποι προσέγγισης του Μουσείου», Η Λέσχη των εκπαιδευτικών, 3, 1993
- , Τα μαθηματικά μου, Α΄ τάξη Δημοτικού, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 2005
|